Saturday, December 8, 2012

  სასკოლო პროექტი "ყველაზე  ჭკვიანი"

პირველი თამაში  ჩატარდა  2012 წლის  გაზაფხულზე. თამაშში მონაწილეობენ დაწყებით  საფეხურის-4,5,6 კლასების მოსწავლეები,თითო კლასიდან 6 მოსწავლე,რომელთაგან 2-2  საუკეთესო  მოსწავლე გადადის  ფინალურ  თამაშში.
  აქ  გამოვლინდება  წლის  ყველაზე  ჭკვიანი მოსწავლე,რომელიც მიიღებს  ფასიან საჩუქარს  და  დიპლომს.


2012 წლის  ყველაზე  ჭკვიანი გახდა   მე-4 კლასის  მოსწავლე  თამარ  ლეკიშვილი, რომელმაც  თანაბარ  ბრძოლაში  დაამარცხა  1  თანაკლასელი  და  4  უფროსკლასელი მოსწავლეები. ვულოცავთ  თამარს  ამ  გამარჯვებას  და  კიდევ  ბევრ  წარმატებას  ვუსურვებთ.






სათამაშო სივრცე



2013  წლის  სათამაშო  სეზონი  კვლავ  მე-4  კლასელებმა  გახსნეს. თამაში  დეკემბრის  დასაწყისში   ჩატარდა   და  6 მოსწავლიდან   2   გადავიდა   ფინალში,  სადაც  ისინი  მე-5  და  მე-6 კლასის  მოსწავლეებს   შეეჯიბრებიან.  მომდევნო  თამაში  დაგეგმილია  2013  წლის  თებერვლის  პირველ  კვირაში, სადაც  ითამაშებენ  მე-5  კლასელი მოსწავლეები.

No comments:

Post a Comment